Sabtu, 2 April 2011

"Detik-detik Kehidupanku"

 Salam 1 Malaysia...
NAK DENGAR CERITA AKU  TAK??? 

Tanggal 3 JUN 1991, jam 7.55 pagi lahirnya seorang bayi yang comel sangat... Nak tau tak? Bayi tu diberi nama NORFARHANA... So maknanya bayi tu aku la...hehehe...  Makna kata tahun ni umur aku 20 tahun dah... Wah,,, macam tak percaya jer umur aku dah menjangkau 20-an.... Terasa diri ni macam 15 tahun jer lagi... hahaha... Perasannya... 





Nak tau tak???  Keluarga aku ada 7 orang semuanya...  Termasuklah abah dengan mak.. Aku ada 2 orang kakak, seorang abang dan seorang adik perempuan... Keluarga kami hidup sederhana je tapi bahagia...  Apepun yang terjadi kami tetap satu keluarga... Kan?  Kalau korang nak tau aku ni simple jer orangnyer...  Tapi,agak cerewet dalam sesuatu hal... Mungkin sebab aku nak yang terbaik!!! 

Aku paling bahagia bila tengok orang di sisi aku ketawa... Tambah-tambah orang tu orang yang paling aku sayang... Tak kisahla dia ahli keluarga aku ke,kawan aku ke atau si dia yang bergelar kekasih.... Dan aku paling takut kalau orang-orang yang disebut tadi menangis atau dalam kegelisahan... Kalau boleh setiap saat aku nak bahagiakan diorang...  Tapi,,apakan daya aku takkan mampu buat macam tu....  Aku hanya insan biasa jer...
Ehh,,sedih pulak...


Hehehe..aku memang selalu macam ni... Suka sangat layan perasaan... Tak pe la kan,,, korang layan jela ekk...
Okla korang,,dah abis dah cerita aku....  Terima kasih sebab sudi baca kisah pendek dari aku ni...
SALAM PERKENALAN UNTUK SEMUA...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan